1. Ik woon niet in de regio, maar ik wil toch graag iets bestellen en laten bezorgen. Hoe gaat dat in zijn werk?
Met onze bezorgservice via Trunkrs hebben wij landelijke dekking. Dus woont u buiten onze bezorg gebieden, dan dragen wij uw pakket af aan Trunkrs. Iedere morgen leveren wij hier pakketten aan van bestellingen die de dag ervoor geplaatst zijn. Trunkrs bezorgt enkel op werkdagen. U ontvangt van ons een track and trace zodra uw bestelling verzonden is. Trunkrs zorgt er dan voor dat uw pakket in de avond gekoeld bezorgd wordt.
2. Ik woon op de Waddeneilanden en wil graag wat bestellen, hoe werkt dit?
Ook op de Waddeneilanden kunnen wij pakketten laten bezorgen. Helaas is dit niet mogelijk met Trunkrs, maar gelukkig wel via PostNL. U kunt gewoon uw bestelling plaatsen en dan nemen wij contact met u op over wanneer de bestelling bezorgd wordt. De levertijd op de Waddeneilanden is vaak iets langer dan onze gewone leverbelofte.
3. Ik heb een Veldman Vlees cadeaukaart (digitale cadeaubon) en deze wil ik graag verzilveren, hoe werkt dat?
Met de overstap naar een nieuw webshop platform is het verzilveren van digitale cadeaubonnen iets anders dan u voorheen gewent was. Wij hebben uw cadeaukaartcode omgezet naar een kortingscode. U kunt uw kaart dus verzilveren door de code in te voeren bij 'kortingscodes'.
4. Ik heb nog een webshop giftcard die ik graag wil verzilveren, hoe doe ik dat?
Helaas zijn wij geen acceptatiepunt meer van de webshopgiftcard. Heeft u nog een kaart om laten zetten naar een Veldman Vlees ecard en wilt u deze toch verzilveren? Dan helpen wij u natuurlijk graag. Neem contact met ons op via het contactformulier en dan regelen we het samen!
5. Ik woon in de regio en wil graag iets laten bezorgen, hoe werkt dat?
In het bestelproces moet u kiezen voor een aflevermethode. Dit kan bijvoorbeeld zijn 'afhalen' , 'bezorgen' of 'thuisbezorgen via Trunkrs'. Woont u in de regio en wilt u bijvoorbeeld een BBQ of buffet thuis laten bezorgen? Kies dan voor 'Bezorgen'. U kunt dan een datum en tijdstip kiezen. Staat uw datum of tijdstip er niet tussen? Dan is dit moment helaas al volgeboekt.
6. Ik laat mijn pakketthuis bezorgen via Trunkrs, hoe ontvang ik mijn bestelling?
Wij leveren de vleesproducten in een gekoelde verpakking, welke in een kartonnendoos is verpakt. Zo kunnen wij garanderen dat uw pakket goed gekoeld blijft tijdens het transport.
7. Mijn 'thuisbezorg bestelling' heeft vertraging opgelopen, wat nu?
Het is natuurlijk nooit leuk wanneer een pakketje vertraging oploopt, echter kan het soms gebeuren. Het kan zijn dat het verkeer tegen zit, er een chauffeur ziek is of dat u niet thuis was toen de bezorger voor de deur stond. Het goede nieuws is dat Trunkrs uw pakket gekoeld opslaat. Zo blijft uw pakket altijd in de beste staat.
8. Ik kan niet meer inloggen met mijn Veldman Vlees account, hoe kan dat?
Per ingang van maart 2023 zijn wij overgestapt naar een nieuw webshop platform. Vanwege privacy redenen kunnen wij uw oude account niet meenemen naar ons nieuwe platform. U kunt op ons nieuwe platform een nieuw account aanmaken, welke u voortaan kunt gaan gebruiken.
9. Ik heb interesse in een product, maar ik wil het graag net iets anders dan standaard, kan dat?
Bij ons is bijna alles mogelijk, dus u kunt gerust contact met ons opnemen en we kijken wat er mogelijk is.
10. Ik ben een zakelijke klant en ik wil graag bestellen, hoe werkt dat?
Log in met de gegevens die u van ons heeft ontvangen. U kunt nu gemakkelijk uw bestelling plaatsen en wij zorgen ervoor dat het product bij u op het bedrijf wordt bezorgd.
11. Ik wil graag zakelijk klant worden met mijn bedrijf, wat moet ik doen?
U kunt via het contactformulier contact met ons opnemen en dan gaan we vrijblijvend in gesprek over de mogelijkheden.
12. Ik heb een fysieke cadeaukaart met 'Piggy' erop, kan ik die online verzilveren?
Nee, helaas is het (nog) niet mogelijk om deze kaarten online te verzilveren. Toch online bestellen en de cadeaukaart gebruiken? Kies voor de optie: betalen bij afleveren. Dit kan alleen bij afhaal of bezorgen in de regio. U betaalt dan met uw cadeaukaart bij onze chauffeur of bij onze medewerker in de winkel.